simseer.blogg.se

En blogg om mitt sims spelande!

Familjen Cambrell

Publicerad 2013-09-23 20:58:00 i Cambrell (borttagen),

Josh blev 100% vuxen! Här står han och posar i trädgården och är satans lik någon kändis som jag inte kan komma på vem!
 
Kendra fick byta hårfärg, från mörkbrunt till ljust, ljus blont!
Trey skaffar lite extra poäng i familjen!
 
Kendra blir på smällen som tonåring, hur ska detta gå? Som tur är Trey stöttane och hon ska snart ta studenten!
 
Julie blir vuxen och kände att hon behövde en liiten föränding: klippa av håret! Väldigt fint och passande till de små ålders täcknen tycker jag!
 

Eftersom det snart är kärleksdagen blir det extra mycket mys i trädgården :3
 
Trey, Trey, Trey....
 
TREY TOG STUDENTEN med HEDERSBETYG!
 
Liam bestämmer träff med den orange håriga killen (vad heter han?!)! Hur kommer det sluta i slutet av dagen?

Sedan hann jag inte spela mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

En till sims blogg har kommit till världen! Jag, är en sims galen 99a vid namn Emma som suger på att bygga hus men inreda är rätt kul men göra simmar och spela med dem är lätt det roligaste! Bloggen uppdateras när jag har lust och när jag har spelat och vill dela med mig av det! Klicka på bloglovin' knappen och var säker på att inte missa något inlägg! Expansion pack: Destinationsvärlden, Kvällsnöjen, Drömjobb, Husdjur, Rampljuset, Leva livet, Årstider, Övernaturligt, Universitetsliv, Semester paradis och In i framtiden! Prylpaket: Lyx & Design, Utomhuslyx, stadsliv, Diesel och Sovrum & Badrum!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela