simseer.blogg.se

En blogg om mitt sims spelande!

Time to play (hopefully...)

Publicerad 2013-10-24 12:29:41 i info,

Hejsan svejsan alla simmare (säger man så? Simmare, eller säger man simsare? Leave comments maybe?)!
Det senaste inlägget var ju att jag rensade bort nerladdningar och alla sparade spel och la till nya nerladdningar, det är ju klart och samma dag jag la upp det inlägget hann jag att göra en ny sim som jag blev nöjd med, men inte 100% nöjd, ska fixa lite till på henne.. Men iallafall, jag har flyttat in henne i ett hus jag har laddat ner, inga möbler finns inne i huset (för tillfället) men varje gång jag går in på köp läget så krashar det, datorn står på kylplattan, datorn är inte överhettad men jag tror att jag har fixat problemet! Jag har laddat ner alla mina mods på nytt och jag har även laddat ner slider-hacket på nytt (XCAS) så nu får vi hoppas att det är som vanligt och att det går att spela!
 
Jag har tyvärr inte hunnit ta några bilder på simmen men det kommer upp när hon är färdig! Men nu ska jag starta sims och hoppas att det fungerar som det ska!
 
(bjuder på en fin bild på Julie och Josh Cambrell)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

En till sims blogg har kommit till världen! Jag, är en sims galen 99a vid namn Emma som suger på att bygga hus men inreda är rätt kul men göra simmar och spela med dem är lätt det roligaste! Bloggen uppdateras när jag har lust och när jag har spelat och vill dela med mig av det! Klicka på bloglovin' knappen och var säker på att inte missa något inlägg! Expansion pack: Destinationsvärlden, Kvällsnöjen, Drömjobb, Husdjur, Rampljuset, Leva livet, Årstider, Övernaturligt, Universitetsliv, Semester paradis och In i framtiden! Prylpaket: Lyx & Design, Utomhuslyx, stadsliv, Diesel och Sovrum & Badrum!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela