simseer.blogg.se

En blogg om mitt sims spelande!

Rensat, installerat osv osv...

Publicerad 2013-10-19 13:17:00 i info,

Hej alla människor (Ok, visste inte hur jag skulle börja där men jaja)!
 
Idag har jag suttit och rensat bort nerladdningar som jag INTE vill ha och jag har även tagit bort alla mina hushåll (Även familjen Cambrell så det kommer inte uppdateras mer om den lille familjen längre tyvärr..)! Kände att jag ville börja om på ''nytt'', det kändes lite hårt först men är glad att jag gjorde det, såg att jag hade massa bad CC från det jag har laddat ner från exchange för länge sedan (år 2011 tror jag... eller när kom the sims 3 ut?).
 
Nu blir det att fortsätta fixa med mina nerladdningar och sedan börja spela (jätte länge sedan nu så jaooo)!
 
Ha en bra dag och happy simming ♥
 
Bjuder btw på ett collage på familjen Cambrell!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

En till sims blogg har kommit till världen! Jag, är en sims galen 99a vid namn Emma som suger på att bygga hus men inreda är rätt kul men göra simmar och spela med dem är lätt det roligaste! Bloggen uppdateras när jag har lust och när jag har spelat och vill dela med mig av det! Klicka på bloglovin' knappen och var säker på att inte missa något inlägg! Expansion pack: Destinationsvärlden, Kvällsnöjen, Drömjobb, Husdjur, Rampljuset, Leva livet, Årstider, Övernaturligt, Universitetsliv, Semester paradis och In i framtiden! Prylpaket: Lyx & Design, Utomhuslyx, stadsliv, Diesel och Sovrum & Badrum!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela