simseer.blogg.se

En blogg om mitt sims spelande!

Familjen Payne

Publicerad 2013-11-24 11:15:46 i Payne,

Meline Payne flyttar och börjar livet i en lägenhet mitt i staden St. Claire! 
 
Det första hon gör är att göra en glass i glass maskinen..
 
Övar upp färdigheten i gitarr, måste nå toppen av gitarr spelandet + karisman för att få sin livslånga önskan uppnådd!
 
MAT DAX! 
 
Spela gitarr i underkläder kan man också göra innan man går och lägger sig!
Time to skaffa jobb!
 
Kommer hem och undersöker den mystiska saken utanför lägenheten..
 
Dat style! Det ''hoppar'' ut en kille... från framtiden..
 
Tha almanack of time!
 
Snacka om framtiden måste man göra ibland (?)
 
Första dagen på jobbet fastnar hon i hissen och blev försenad..
 
Mer gitarr spelande/övande!
 
Down to tha park och spela för dricks, dock inga pengar intjänade...
 
Time to get into the future!
 
 
Nu: MER SIMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

En till sims blogg har kommit till världen! Jag, är en sims galen 99a vid namn Emma som suger på att bygga hus men inreda är rätt kul men göra simmar och spela med dem är lätt det roligaste! Bloggen uppdateras när jag har lust och när jag har spelat och vill dela med mig av det! Klicka på bloglovin' knappen och var säker på att inte missa något inlägg! Expansion pack: Destinationsvärlden, Kvällsnöjen, Drömjobb, Husdjur, Rampljuset, Leva livet, Årstider, Övernaturligt, Universitetsliv, Semester paradis och In i framtiden! Prylpaket: Lyx & Design, Utomhuslyx, stadsliv, Diesel och Sovrum & Badrum!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela