simseer.blogg.se

En blogg om mitt sims spelande!

Carie McDowell

Publicerad 2013-11-01 22:47:55 i Carie McDowell,

Carie undersöker den mystiska saken som finns i källaren och....
 
... en man kommer ut, Carie får tidsalmenackan och kan nu åka in i framtiden :))
 
Lite ler bad innan det bär av till framtiden!
 
Carie är i FRAMTIDEN! Ler super stort och nu är det dags för äventyr (eller något?)
 
Carie provflyger en jetpack men när hon ska landa, krashar hon... hmm..
 
Efter ettpar timmar vid bot byggar maskinen har hon äntligen byggtsig en egen plumbot!
 

Kommentarer

Postat av: Kaka - SIMSING.BLOGG.SE

Publicerad 2013-11-02 10:56:32

Ska köpa in i framtiden den här veckan som kommer. Woho! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

En till sims blogg har kommit till världen! Jag, är en sims galen 99a vid namn Emma som suger på att bygga hus men inreda är rätt kul men göra simmar och spela med dem är lätt det roligaste! Bloggen uppdateras när jag har lust och när jag har spelat och vill dela med mig av det! Klicka på bloglovin' knappen och var säker på att inte missa något inlägg! Expansion pack: Destinationsvärlden, Kvällsnöjen, Drömjobb, Husdjur, Rampljuset, Leva livet, Årstider, Övernaturligt, Universitetsliv, Semester paradis och In i framtiden! Prylpaket: Lyx & Design, Utomhuslyx, stadsliv, Diesel och Sovrum & Badrum!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela